Terug

Belangenbehartiging en bijeenkomsten scoren hoog

In de maand juli vroegen wij onze leden om feedback te geven op de dienstverlening van Dorpswerk Noord-Holland. De leden zijn positief over de online informatievoorziening. Over het contact en de dienstverlening door adviseurs is twee derde tevreden of zeer tevreden. Het aanbod workshops & themabijeenkomsten krijgt van twee derde een positieve beoordeling.  

Belangenbehartiging

Op de vraag wat het meest waardevolle aspect is van het lidmaatschap scoren 'belangenbehartiging' en 'uitwisseling via bijeenkomsten, workshops en evenementen' het hoogst.

Knipsel_lidmaatschap_waardering_aspecten

Effectiviteit van inzetten Dorpswerk bij lokale vraagstukken

Twee derde geeft aan dat de inzet van Dorpswerk een positief effect heeft op het oplossen of aanpakken van een lokale thema's. Maar ook geeft een derde aan de effectiviteit van de inzet van Dorpswerk voor hun functioneren als dorpshuis/dorpsorganisatie niet goed in te kunnen schatten. Daar is verbetering nodig en mogelijk.

Samenwerken met provincie

Eind september sturen wij onze subsidieaanvraag naar het provinciebestuur van Noord-Holland. Wij nemen de feedback van onze leden mee in de aanvraag.

Dit brengt ons doel dichterbij: ook in 2020 een rol kunnen spelen als ondersteuner, vraagbaak, aanjager en spreekbuis voor de leden, met de leden.

Enquête

De enquête is digitaal verstuurd naar 136 leden. De respons was 48 geldig ingevulde vragenlijsten. De leden zijn per mail geïnformeerd over de uitslagen.

Vragen?

Neem contact op met adviseur Corry Leijen, e-mail dorpen@dorpswerknh.nl

Knipsel_enquête_online_informatie

 

 

Dorpswerk NH op Facebook  Dorpswerk NH Twitter  Dorpswerk NH Youtube  Dorpswerk NH LinkedIn