Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering op 10 april

Graag nodigt het bestuur van de vereniging Dorpswerk Noord-Holland u uit voor de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering op woensdag 10 april.

We starten om 18.00 uur met soep en broodjes. Om 18.45 uur volgt de ALV waar wij ons nieuwe Meerjarenplan presenteren. De officiële stukken worden nagezonden.

In het tweede deel (start 19.45 uur) staat het thema Duurzame dorpen, energieke dorpshuizen centraal. Dorpsbelangenorganisaties, dorpshuizen en energiecoöperaties zijn elk op hun eigen manier bezig met de energietransitie. In het ene dorp of dorpshuis zijn ze net iets verder dan in het andere. In Uitgeest laten we een drietal inspirerende voorbeelden aan het woord. Dorpen en dorpshuizen die al mooie stappen gezet hebben en graag met ons delen wat ze gedaan hebben of gaan doen, waarom ze dat hebben gedaan of wat ze hopen te realiseren. Met onder anderen Marijke Twisk, secretaris dorpsraad Uitgeest.

Lees hier meer.

Dorpswerk NH op Facebook  Dorpswerk NH Twitter  Dorpswerk NH Youtube  Dorpswerk NH LinkedIn